Най-добрите автомобилни рекламни кампании за 2013

Общи 27 декември 2013 | Speed-Press.com A- A+ 14100 посещения | без коментари

Третият рекламен волан в историята на „Златен волан на AUTO BILD” отива при Volkswagen за кампанията „Der Golf. Das Auto.”. Тук, по изключение, oценявахме не качествата на колата, а креативността на рекламната агенция. За България отличието беше присъдено на Dacia за кампанията, позната повече като „Баба Ханке“. С нея „Публисис Марк Груп“ стимулира потенциалните клиенти да изберат Dacia като алтернатива на употребявани автомобили, внасяни от Централна и Западна Европа. Със слогана „Наистина ли вярваш, че баба Ханке е предишният й собственик“, рекламната агенция комуникира покупката на нов автомобил Dacia като по-добрия избор за клиента по отношение на надеждност и финансови характеристики спрямо избора на употребяван автомобил с неясен произход.

В рамките на конкурса бяха оценявани печатните реклами, видеоклиповете, онлайн кампаниите, постерите, банерите, плакатите и др. по следните критерии:
- Пригодност за целева аудитория
- Потенциал за налагане на марката
- Иновация
- Медиен подход
- Въздействие
- Креативност и ефективност.

 

Снимки


 

G-Power доработи M5/M6 E60 G-Power доработи M5/M6 E60
27 декември 2013
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте